zondag 3 januari 2016

Oproep aan oudere Scheve Toren schakers van Wim Obbink

Beste mensen,
Allereerst mijn beste wensen voor 2016
Bedankt voor de aan mij gestuurde uitnodiging, maar gezien mijn leeftijd/gezondheid ben ik helaas niet “voldoende in vorm” om aan de uitnodiging gevolg te geven.
Ik heb natuurlijk wel geprobeerd om me te herinneren, met wie en waar ik destijds via de “scheve toren” geschaakt heb. Het “waar” heb ik denk ik kunnen achterhalen: het moet zijn geweest in het CJMV gebouw aan de Kerkweg, maar met “wie” weet ik niet meer.
Als er nog schaakdeelnemers zijn, die mij kennen, wilt u ze dan van mij de groeten doen en mij t.z.t. van hun namen in kennis stellen. Dat zou ik op prijs stellen. Ik herinner me wel dat ik eens met dokter van der Horst heb geschaakt, toen één van onze dochters ziek was.
Verder is het misschien leuk te weten, dat ik dagelijks met een kleinzoon in Canada schaak via “li-chess” en dat ik voor kort in Ermelo bijna elke woensdag deelnam aan een schaakclubje, die helaas door verhuizing en ziekte/overlijden nu als een aflopende zaak kan worden beschouwd.
Ik wens u op zaterdag 9 januari een heel fijn toernooi toe.
Met vriendelijke groeten

Wim Obbink
Hendrik Munniklaan 50
3851 WH Ermelo
tel. ++ 31 (0)341-551097
fax ++ 31 (0)341-552463
email: j.w.obbink@freeler.nl

Geen opmerkingen: